Klachtenprocedure

Home / Kwaliteit / Klachtenprocedure

Ondanks onze kwaliteit en inzet kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze kraamzorg. Bespreek dit met je kraamverzorgende, vaak biedt dat direct verbetering. Komen jullie er niet uit, bel ons, we proberen dan een oplossing te vinden.

Afhandeling van klachten:

  • Klachten worden behandeld nadat de klacht mondeling of per mail is ingediend bij maatschap Kraamzorg de Kempen.
  • Klachten worden binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoord en van passende oplossing voorzien. Indien deze termijn in alle redelijkheid niet haalbaar is, wordt dat binnen 14 dagen aan de cliënt kenbaar gemaakt.
  • Komen we er samen niet uit dan kun je je richten aan: Post: Quasir, klachtenfunctionaris abonnementen Postbus 1021 7940 KA Meppel Email: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator klachtenbemiddeling Mw. L. Boon Tel: 06-48445538.